Sheril Namaku
SAHABAT=
Wednesday, December 29, 2010 | 7:18 AM | 0 comments
Bagi aku laa, Sahabat tok bnyak maknany. Nang susah nak cari tapi xsempurnalaa hidup tanpa sahabat. Xda cdak xda sapa laa nk support kita selain dari fmly. nk dapt ku tunggah sahabat ya mungik ada, tapi sorang duak. Amcm dgn cdak laen? bukan sahabat ku? emm sory aku x bermaksud sekedak ya. maksud aku is kawan rapat. hehe ada jenis kwn makan kwn. huh! kwn nk kedak ya paling senang d crik. tapi aku xmok laa kwn kedak ya. tak org pun xmok nk? cdak tok dkatogorikan sebagai x juro. dpt tangga bha. mun kita senang, cney2 kita pegi mesti cdak ngekot then apa nk d suroh kita konfem cdak mok polah, janji cdak dapt apa nk cdak maok. contoh duit. duit jk dpt molah cdak bekepit dgn kita 24jam. nk3? tol xadek2. hehe Tapi aku x akan bersua muka dengan cdak. sebait2ny aku doakan cdak diberikan rezeki melimpah ruah agar cdak bahagia sampey dudi ari kelak. aku xda jalan penyelesaian pakey nk ngato masalah tok. cuma aku sabar n berkawan lah dengan mereka selagik mampu berkawan. x salah kita berkawan. tapi perlu berhati2. coz kwan semuany bukanny sama. nk3?
tok jk laa pandangan aku k tak org. arap2 pandey2 dirik laa nk ngato ouh. hehe tapi mun perangey nk d atas ya xda dalam idup tak org aku ucapkan tahniah! moga tak org akan jdi sahabat bgus n salu d kenang2 sampey akhirat. amin~ =D

Past | Future

Annyong Haseyo
Hi, i'm Amanda. Welcome to my blog. <--Change to yours.
Dasboard | +Follow

Tagboard
Put your shoutbox here.
Width: 222 | Height: 170

Credits
Template by : Stereo | Hearts
Background by : Rainbow
Best view in Google Chrome.