Sheril Namaku
aku mok!! tp sampey bila??
Sunday, December 19, 2010 | 8:42 AM | 0 comments

errggh! aku mok ya. aku mok tok. aku mok nun. emm mun dapat semua ku mok. issshh! tapi yala tek. benda tok jk aku alu xdpt2. mahal doe. hee. tengah gumpol duit laa tok. tapi duit gumpol mala jk ilang2 kenak pakey. sampey bila aku nk dapt?? yah! hmmm. saba reyl. saba! hehe usaha3! ok. start skolah tok aku mok gumpol bena2. aku mok cam tok juak. geram aee. jeles ngga kazen ku begamba dengan benda ya. dah laa semua cdak ada benda ya. tang aku sorg jk dudok diam. kedak ***** jk. aha! xpa2. cdak senang. aku mok usaha aku pun jk gk. bruk dapat. aku mok ya. aku mok ya. emm marek jlan pasa ngga cam tok d keday. fuhh! rega semua ny berapi beranak. mahal2 jk. mahal laa bagi aku. aku x ngansa orgtua ku bha. cehh! bena jk bunyi. sory sapa nk terasa. huuu. ok2. xpa reyl. gumpol duit lok. klak bok ko exsen ngembak cam ya jalan2. heheh :DD

Past | Future

Annyong Haseyo
Hi, i'm Amanda. Welcome to my blog. <--Change to yours.
Dasboard | +Follow

Tagboard
Put your shoutbox here.
Width: 222 | Height: 170

Credits
Template by : Stereo | Hearts
Background by : Rainbow
Best view in Google Chrome.